ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Βραβείο Πρωτότυπης Δημιουργίας για τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών

 

e-Radio

eSafety

e-Twinning

 

Δύο Κόσμοι Ένας Κρύσταλλος

Η ώρα του Κώδικα 2015

Διαγωνισμός "Νερό & Ενέργεια"


Το 3ο Δημοτικό Σερρών στον ΑΡΗ !

Σχολική Βιβλιοθήκη

 

BLOGS ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Έξυπνα αλεπουδάκια

Κλιματική Αλλαγή

Τάξη Γ1

Περί Οσπρίων..

Τάξη Γ2

Πληροφορική

A2 Blog

 

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών  αλλάζει σελίδα και από το σχολικό έτος

2011-2012 αποτελεί το μοναδικό σχολείο  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Σερρών που έχει ενταχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα Ψηφιακό Σχολείο!


 

ΕΣΠΑ2014-2020

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ:

«Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – Άξονας Προτεραιότητας 2» του Άξονα Προτεραιότητας 2: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» 

 

Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. ως δικαιούχος (Φορέας Υλοποίησης) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» υλοποιεί την Πράξη ««Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – Άξονας Προτεραιότητας 2» του Άξονα Προτεραιότητας 2: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013) με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση/EKT. Φορέας Λειτουργίας της Πράξης είναι η Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η Διεύθυνση Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.

Οι 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου είναι: Κεντρική Μακεδονία, Δυτικής Μακεδονία και Αττική.

 

Η προτεινόμενη Πράξη εντάσσεται στο πνεύμα της Πρόσκλησης για το Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα), η οποία συμβάλει στον – κοινό και για τους τρεις Άξονες Προτεραιότητας 1, 2, 3 – σχετικό ειδικό στόχο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2007-13», μέσα από συνδυασμένες δράσεις που αναφέρονται και αφορούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο ειδικός αυτός στόχος είναι:

1.1 Αναμόρφωση, εκσυγχρονισμός και αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος– ενίσχυση της κινητικότητας του μαθητικού και φοιτητικού πληθυσμού 

Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών και εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού υλικού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής αγωγής, ώστε να ανταποκρίνονται πληρέστερα στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και στις οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις σε μία κοινωνία της γνώσης. Η αναμόρφωση αυτή θα περιλάβει, μεταξύ άλλων, προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, ενσωμάτωση πολιτιστικών στοιχείων και των ξένων γλωσσών όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή πολιτική για την εκπαίδευση καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν θεματικούς τομείς όπως η ναυτιλία, αλιεία, τουρισμός  κλπ. Ο στρατηγικός στόχος της αειφορίας στην εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα που διασφαλίζεται μέσα από τα προγράμματα σπουδών, το  εκπαιδευτικό υλικό και κυρίως με την εισαγωγή βιωματικών εφαρμογών.

 

 

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ

 

Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΠΕΘ ως δικαιούχος του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» υλοποιεί την Πράξη «Πρόγραμμα μέτρωνεξατομικευμένηςυποστήριξηςμαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-ΑΠ6» στον Άξονα Προτεραιότητας (ΑΠ 6) :«Βελτίωση της Ποιότητας και Αποτελεσματικότητας του Εκπαιδευτικού Συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠ) «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»,με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση/Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Φορέας λειτουργίας της Πράξης είναι η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.

 

Οι Περιφέρειες του ΑΠ6 είναι οι εξής:

 

  • Αττική
  • Κεντρική Μακεδονία

 

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την ενίσχυση των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες, που είναι προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης και έχει ως στόχο την ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης.

Στο πλαίσιο της Πράξης, προσλαμβάνονται οι αναγκαίοι Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) προκειμένου να στελεχώσει Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Τμήματα Ένταξης καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ). Επίσης, χρησιμοποιείται το διαθέσιμο προσβάσιμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και ειδικά εργαλεία για την εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων

 

Το Ολοήμερο Σχολείο είναι ένας θεσμός που έχει σημαντικό παιδαγωγικό/εκπαιδευτικό ρόλο και ταυτόχρονα αποτελεί μια κοινωνική ανάγκη. Το Ολοήμερο Σχολείο φαίνεται να έχει πετύχει τον κοινωνικό του στόχο αναφορικά με τις ανάγκες των εργαζόμενων γονέων, αλλά διαφαίνεται και η ανάγκη για περαιτέρω αναβάθμισή του ώστε να γίνει ένα σύγχρονο αναβαθμισμένο σχολείο με αυτοδύναμη ταυτότητα και καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Με την εκπόνηση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών που θα εφαρμοσθούν σταδιακά από τη νέα σχολική χρονιά, σχεδιάζεται η ριζική αναβάθμιση του Ολοήμερου Σχολείου για τη διαμόρφωση πλέον του Νέου Σχολείου. 

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 

 Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΟΠΑΙΘ ως δικαιούχος του ΕΠ «Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση» υλοποιεί την Πράξη «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας: ΑΠ2: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου» και ΑΠ3: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου» του ΕΠ «Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση» ως έργο υποψήφιο για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020 με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση/ Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Φορέας λειτουργίας της Πράξης είναι η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΟΠΑΙΘ.

Οι 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου(ΑΠ2) είναι: Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία και Αττική.

Οι 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου(ΑΠ3) είναι: Στερεά Ελλάδα και Νότιο Αιγαίο.

Οι Πράξεις αφορούν στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  

Στόχος των Πράξεων είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης των ΑμεΑ (παράλληλη στήριξη, συνεκπαίδευση, κ.λπ.) στα σχολεία γενικής αγωγής από εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο θα υποστηρίζει τους μαθητές στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό.

Για τους προσληφθέντες εκπαιδευτικούς ΔΕ ΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη, οι οποίοι είναι μειωμένου ωραρίου,  ισχύει η ισχύει η παρ. 2 του άρθρου 46 περί «Ρυθμίσεις Θεμάτων Ειδικής Αγωγής» του Ν. 4264/15-05-2014 (ΦΕΚ 118Α).

Επίσης, στο πλαίσιο εξειδικευμένης υποστήριξης ενδέχεται να παρέχεται  κατάλληλη βοήθεια στους μαθητές ΑμεΑ (π.χ  με κινητικά προβλήματα) από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και να υποστηρίζονται οι πάχοντες από χρόνια νοσήματα μαθητές από Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (σχολικούς νοσηλευτές) σε συγκεκριμένες περιφερειακές ενότητες. Η πρόσληψη ΕΒΠ  προβλέπεται σ το άρθρο 18 του Ν.3699/2008, όπως έχει αντικατασταθεί από την παρ. 5β του άρθρου 56 του Ν.3966/2011 (ΦΕΚ 118Α) «για θέματα αυτοεξυπηρέτησης, καθημερινής διαβίωσης και λειτουργικών διευκολύνσεων, καθώς και για την παράλληλη εκπαίδευση σε θέματα κοινωνικής προσαρμογής, αυτόνομης διαβίωσης και δημιουργικών δραστηριοτήτων των μαθητών με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα γενικά σχολεία προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό ΕΑΕ … προσλαμβάνεται ΕΒΠ. Το ΕΒΠ ασκεί καθήκοντα φροντίδας των μαθητών και βοηθητικά εκπαιδευτικά καθήκοντα». Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 16 του άρθρου 28 του Ν.4186/2013 προβλέπεται η δυνατότητα στήριξης μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή κλάδου ΠΕ25 Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού.

 Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των ΑμΕΑ είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης των ΑμεΑ στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό. Η υλοποίηση των Πράξεων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις Αποφάσεις Ένταξης, τα εγκεκριμένα Τεχνικά Δελτία των Πράξεων, τις Αποφάσεις υλοποίησης με ίδια μέσα (Αυτεπιστασίες), την εθνική νομοθεσία, τη νομοθεσία που διέπει τον Ειδικό Λογαριασμό του ΥΠΟΠΑΙΘ, τον παρόντα Οδηγό, και το Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας της ΕΥΕ ΕΔ. Οι Πράξεις απαρτίζονται από τα παρακάτω Υποέργα.

Υποέργο 1:     «Οργάνωση, διοίκηση, εφαρμογή και παρακολούθηση υλοποίησης πράξης»

Υποέργο 2:     «Επιμόρφωση προσωπικού»

Υποέργο 3:    «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Όμιλος Ρομποτικής

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFkvbKdpanimnZDRkns_ZOtUUd1LLvIuFo3GgpHBFhD5JRKMN55A

European School Radio

British Council

Comenius

Πάμε για νέο ρεκόρ Guinnes με τον σεφ Jamie Oliver

Μικροί Μηχανικοί

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

INSPIRING SCIENCE

Δωρίστε στο 3ο Δημοτικό τον παλιό σας υπολογιστή.

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

-------------------------

 

-------------------------

Saferinternet

 

8ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Μικρός Αναγνώστης